transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Ghid Online pentru Offline :-)
Aboneaza-te acum la newsletter-ul "ArtSpirit"!

Prima pagina Flux RSS
Iubirea nu este un targ: te iubesc pentru ca ma iubesti, iubirea este o certitudine: te iubesc pentru ca te iubesc. (Liviu Rebreanu)

Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal

Tefal, lider mondial pe piaÈ›a vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută È™i urmărită creatoare de conÈ›inut pe segmentul culinar din România, È™i împreună cu agenÈ›ia de comunicare Saatchi & Saatchi, [...]

mai mult







Cum pare sa arate sectorul de constructii in urmatoarea perioada

Ai in plan sa construiesti o casa sau poate o cladire de birouri? Ai in plan sa asfaltezi zona din jurul vilei sau sa amenajezi un drum privat pe o proprietate? Poate chiar vrei sa investesti masiv in domeniu si te gandesti la dezvoltarea unui mic [...]

mai mult



Optimizarea SEO a unui magazin online este cheia succesului

Daca nu esti multumit de performantele magazinului tau online trebuie sa stii ca sunt multe masuri care se pot lua. Din fericire, promovarea online este mai eficienta si implica costuri mai mici decat alte modalitati traditionale de a [...]

mai mult



Investitia in scule si echipamente de calitate permite eficienta ridicata

Pentru cel mai bun randament in lucrari, orice meserias cunoaste faptul ca ai nevoie nu doar de abilitati si experienta, ci si de scule, unelte, echipamente capabile sa asigure performanta, ajungand la un nivel ridicat al eficientei. Daca esti [...]

mai mult



Pariuri pe candidatii la alegerile locale din Bucuresti: ce cote au Nicusor Dan si Gabriela Firea

În timp ce în media apar diverse sondaje de opinie cu privire la voturile din alegerile locale din 27 septembrie 2020, iar actorii politici principali susÈ›in sau nu credibilitatea unor astfel de date, iată că cei interesaÈ›i de acest [...]

mai mult



Various Brands inaugurează un nou magazin, în Shopping City Târgu Mureș

Various Brands, cunoscutul multibrand naÈ›ional cu capital 100% autohton, a inaugurat un nou magazin de articole sportive, în Shopping City Târgu MureÈ™, reÈ›eaua ajungând în prezent la 23 de unități situate în marile [...]

mai mult



Avantajele unei Agentii SEO

Printre multiplele avantaje ale internetului in ziua de astazi, este acela de a face o afacere online fara prea multe avize si contracte. Desigur un magazin online va trebui inregistrat, insa de multe ori, proprietarul magazinului nu va trebui sa detine [...]

mai mult



Renovari sau amenajari? Ia-ti ajutorul de la Helppy.ro!

Ca orice om care se apuca de un proces amplu de renovare sau de amenajare a locuintei, nu ai cum sa le stii sau sa le prezici pe toate astfel incat, la nevoie, sa ai la indemana toate masurile care te pot salva dintr-un impas neplacut. Si chiar si cu o [...]

mai mult



5 lucruri de care sa tii cont cand cauti cele mai bune centrale electrice

Incalzirea locuintelor personale depinde foarte mult astazi de tipurile de centrale electrice, pe care oamenii aleg sa si le cumpere. Este vorba despre dispozitive moderne, datorita carora nivelul de confort poate spori sau, dimpotriva, poate fi unul [...]

mai mult



Chiar si o boxa portabila accesibila poate fi extrem de utila

In prezent, tehnologia face parte din viata noastra, mai mult sau mai putin, insa ce este cert, este faptul ca aceasta ne face viata mult mai usoara si mai simpla. Cel mai bun exemplu de „minune tehnologica”, consta in telefoanele care ne [...]

mai mult



Aplica pentru un job videochat

“Tatal meu zideste case/Cocotat pe schele/El cu fruntea lui ajunge/Pana sus la stele.” Despre profesiile oamenilor s-a scris mult. M-au fascinat multe destine incepand cu cele ale oamenilor simpli si sfarsind cu cele ale marilor pictori sau [...]

mai mult



Escort-bucharest.ro sau experiente speciale

Asteptam sa ninga dintr-un moment in altul. Eram o gasca de baieti veseli, pregatiti de petrecere, dar fara fete frumoase, masina ar fi fost goala. O fata reuseste sa iti toarne o cupa de fericire in paharul vietii in fiecare clipa cand se uita la tine [...]

mai mult






Festivalul George Enescu - editia 2013 - a inceput campania de promovare

România începe promovarea Festivalului si a Concursului International „George Enescu” – editia 2013, un proiect ambitios, care urmăreste atât consolidarea recunoasterii interne si internationale a evenimentului în rândul publicului de specialitate si al iubitorilor muzicii clasice, cât si dezvoltarea sa ca brand cultural de tară.

Lansarea oficială a programului a avut loc în cadrul unei conferinte de presă, organizate pe 31 octombrie 2012, în Aula Uniunii Compozitorilor si Muzicologilor din România – Muzeul National „George Enescu” din Bucuresti. La eveniment au participat:  Directorul Festivalului, Ioan Holender; Secretar de Stat în cadrul Ministerului Culturii, Victor Opaschi si Presedintele – Director General al Societătii Române de Radiodifuziune, Ovidiu Miculescu; reprezentanti ai partenerilor si sponsorilor.

Editia din 2013, a XXI-a de la înfiintare (1958), se va desfăsura în perioada 1-28 septembrie si va găzdui peste 150 de evenimente, dintre care: 6 concerte de muzică românească; 14 recitaluri si concerte camerale; 14 mari orchestre cu 28 de concerte; 21 de ansambluri orchestrale si camerale;  8 concerte  “Enescu si contemporanii săi”; 4 spectacole de operă; 2 spectacole de balet; 48 de concerte în cadrul concursului international; manifestări în Piata Festivalului timp de 21 de zile; expozitii de artă plastică; Simpozionul de muzicologie.

Au confirmat deja participarea unele din cele mai renumite formatii din lume, printre care: Royal Concertgebouw Amsterdam / Maris Jansons, Staatskapelle Berlin / Daniel Barenboim, Orchestra dell’Accademia Santa Cecilia di Roma / Antonio Pappano, Orchestre de Paris / Name Jarvi, London Philharmonic Orchestra / Vladimir Jurowski, Pittsburg Symphony Orchestra, Radio Berlin / Marek Janovski ( cu prezentarea tetralogiei Wagneriene ), Royal Stockholm / Sakari Oramo, Munchener Philharmoniker / Symion Bychkov, Saint Martin in the Fields / Sir Nevil Marriner, Evgeny Kissin, Muray Perahia, Pinchas Zuckermann, Orchestra Natională Rusă / Michail Pletnev, Fazil Say, Turls Mork. Alături de acestia vor performa artistii si formatiile din România : Horia Andreescu, Cristian Mandeal, Filarmonica “George Enescu”, Filarmonicile din Cluj, Iasi si Timisoara, Opera Natională Bucuresti, Orchestra Natională de Tineret si multi altii.

Vor continua concertele din seria “Enescu si contemporanii săi”, cu lucrări camerale interpretate de tineri solisti si ansambluri de renume international; concertele “Mari orchestre internationale” si “Recitaluri si concerte camerale”. Având în vedere succesul ultimei editii, va fi continuată seria dedicată muzicii contemporane, “Muzica secolului XXI”, ce va reuni lucrările unor compozitori contemporani români si străini. Lucrările vor fi prezentate de formatii si solisti din România si din străinătate. Ca si în editia 2011, va fi organizat un workshop al tinerilor compozitori, masteranzi si doctoranzi ai universitătilor de profil din tară.

Concursul international a fost extins cu o nouă sectiune, în urma discutiilor avute cu specialistii si cu participantii. Cele cinci sectiuni ale competitiei - canto (Voci Wagneriene), pian, vioară, violoncel si compozitie – se vor desfăsura între 1 si 27 septembrie 2013, decalat, astfel încât să permită participarea publicului si a orchestrelor acompaniatoare la un nivel de calitate conform standardelor internationale.

La Bucuresti, spectacolele se vor desfăsura în cinci locatii: Sala Mare a Palatului, Ateneul Român, Opera Natională din Bucuresti, Aula Muzeului National de Artă, Sala “Mihail Jora” a Societătii Române de Radiodifuziune si în Piata Festivalului. Vor fi organizate peste 30 de concerte în tară, la Arad, Bacău, Brasov, Cluj, Craiova, Dorohoi, Iasi, Oradea, Sibiu si Timisoara.

Pe lângă concerte, Festivalul va găzdui si alte activităti culturale: Simpozionul de muzicologie, organizat de Uniunea Compozitorilor si Muzicologilor din România în perioada  12 – 25 septembrie 2013. Expozitiile de artă plastică „E-Bienale”, organizate în colaborare cu Muzeul National de Artă si cu Universitatea de Arte Bucuresti, vor reuni artistii consacrati cu tinerii studenti ai Universitătii Nationale de Arte din capitală,  într-un tablou armonios, în care toti sunt parteneri egali într-un dialog interesant si incitant.

Organizatorii îsi propun să consolideze eforturile demarate in 2011 pentru pozitionarea Festivalului ca brand cultural de tară, în conditiile în care cultura poate spune o poveste care să genereze atât solidaritatea opiniei publice interne, cât si interesul si încrederea audientelor din străinătate, de specialitate, sau din cadrul publicului larg. În acest scop, într-o primă etapă va fi demarată o campanie de comunicare externă, prin care vor fi difuzate clipul de promovare a Festivalului de către televiziunile partenere (CNN – din 29 octombrie si Euronews – din 1 noiembrie), programul evenimentului si informatii relevante despre Festival. În etapa următoare, în paralel cu promovarea externă, va începe si campania de comunicare internă.

Programul de mediatizare internă si internatională, de confirmare si sustinere a brandului de tară,  va fi realizat în colaborare cu Coproducătorii Festivalului (Societatea Română de Radiodifuziune, Societatea Română de Televiziune si Primăria Municipiului Bucuresti), cu reprezentanti ai unor trusturi media importante (Antena 3 , România TV), ai unor publicatii importante (Jurnalul National, România Liberă, Hotnews.ro, Flacăra, Q Magazin etc ), de partenerii media externi (CNN, Euronews, Mezzo, Rfi, Deutsche Welle) si de reprezentantii PR ai Festivalului din Franta, Germania, Italia si Marea Britanie. În România, OMA VISION va dezvolta si va coordona, ca partener, implementarea strategiei de comunicare a Festivalului George Enescu 2013, având ca obiectiv consolidarea evenimentului ca brand cultural de tară. Identitatea vizuală va fi realizată în continuare de echipa de la Eroii de Joi, care a făcut si rebrandingul festivalului în 2011.

Organizare si parteneri

ARTEXIM – în calitate de organizator al acestui important eveniment - gestionează desfăsurarea tuturor manifestărilor din cadrul Festivalului. Piata Festivalului, organizată cu sprijinul Primăriei Municipiului Bucuresti, prin ARCUB, în colaborare cu Fundatia ART PRODUCTION, va avea un program sustinut de elevi si studenti ai institutiilor de învătământ muzical alături de artisti si formatii profesioniste. Un sprijin imporant va fi acordat si de alăturarea Festivalului cu alte branduri importante din România.

Partenerii principali: UNICREDIT tIRIAC BANK S.A., ENEL.

Parteneri: ROMPETROL, JTI, SPECTACULAR, DACIA  - masina oficială a Festivalului, TAROM – transportator oficiali ai Festivalului, OMA VISION - firma de comunicare a Festivalului, Centrul Cultural „Sala Palatului” Filarmonica „George Enescu”, Opera Natională Bucuresti, Universitatea Natională de Muzică Bucuresti.

Sponsori: ING, Romaqua, Orange, Romgaz, „La Mama – Cafepedia”, Julius Meinls, Yokko, TMI, Radisson SAS, Intercontinental,  Athenee Palace Hilton, Novotel, TH Hotels, Ambasador, Brigada de Voluntari, Kawai, Maftei Shoes, Rotenberg.

Parteneri media: CNN, Antena 3, Euronews, România TV, Mezzo, Rfi, Jurnalul, România Liberă, Academia Catavencu, Q Magazine, Hotnews, Librăriile „Humanitas”, Librăriile „Cărturesti” Flacăra, Melos, MediaTroust, Amos News, etc.

E.S. Dl. Puiu Hasoti, Ministrul Culturii si Patrimoniului National: ”Festivalul Enescu este evenimentul care promovează cel mai bine numele si opera marelui compozitor si în acelasi timp, imaginea României în lume. Din acest motiv, Festivalul Enescu trebuie să devină o emblemă pentru România –un brand cultural de tară.”

Dna. Anca Nută,  Director Identitate si Comunicare, UniCredit Tiriac Bank: “Este deja cel de-al treilea an în care suntem partener principal al Festivalului si Concursului International George Enescu, o validare a angajamentului pe care ni l-am luat fată de acest eveniment cultural. În mod traditional, atât Grupul UniCredit, cât si UniCredit tiriac Bank sunt promotori ai artei si culturii, iar Festivalul reprezintă din acest punct de vedere unul dintre cele mai importante proiecte ale noastre. Ne bucurăm asadar ca timp de o lună să fim părtasi la transformarea Bucurestiului în cea mai importantă scenă a muzicii clasice, pe care urcă artisti de renume, aducând recunoastere României si valorilor noastre.”

Dl. Alexey Golovin, Group Communication Director, Rompetrol: “Rompetrol este sinonim cu valorile timpurilor moderne, cu spiritul de inovatie, succes si responsabilitate, fiind prima marcă romanească din sectorul petrolier care a cucerit în timp record pietele internationale, cu activităti si operatiuni extinse în 12 tări. Continuarea parteneriatului de sustinere a Festivalului si Concursului International George Enescu vine să întărească vocatia internatională a celor două branduri si a produselor sale de exceptie si, în mod direct, să contribuie la consolidarea unui brand de tară care promovează corect imaginea Romaniei în afara granitelor.”

Ing. MBA Corneliu Cherbis C.E.O., Spectacular Companies:  “Spectacular Group of Companies, cel mai mare grup local de companii ce furnizează servicii de publicitate outdoor/indoor,  se implica activ în sustinerea si promovarea de evenimente culturale de anvergură organizate în Romania.  Festivalul International “George Enescu” este unul dintre ele. Este o onoare pentru noi să fim parte din unul dintre cele mai renumite evenimente culturale ale tării , eveniment care pune România pe harta mondială  a muzicii.”

Dna. Gilda Lazăr, Director Corporate Affairs & Communications, JTI Romania, Moldova & Bulgaria - “Institutiile culturale din România au nevoie de sustinere. Asadar,  este “o datorie de onoare” pentru JTI să sprijine Festivalul International ”George Enescu”, proiectele Operei Nationale, ale Societătii Române de Radiodifuziune sau ale Universitătii de Arte. « Intâlnirile JTI », cel mai important eveniment cultural organizat anual de JTI, se desfăsoară o dată la doi ani, în cadrul Festivalului « George Enescu », ceea ce reprezintă pentru noi o oportunitate si, asa cum am mentionat, o onoare.  Prin toate aceste investitii, ne dorim să dăruim comunitătii o parte din ceea ce comunitatea ne oferă la rândul ei, să contribuim de fapt la transformarea societătii în bine. si, ce ne poate schimba mai profund decât actul cultural ?”

Dna. Anca Oreviceanu, Director Comunicare, DACIA Group: "Acum un an, Dacia a trăit prima experientă simfonică pe perioada Festivalului George Enescu. Am fost mândri că masinile Dacia au transportat pe străzile Bucurestiului compozitori, muzicieni, personalităti ale muzicii clasice din lumea întreagă si instrumente de valoare. Festivalul George Enescu este una dintre cele mai prestigioase manifestări culturale ale Europei si un important vector de imagine pozitivă pentru România. De aceea, am ales să continuăm acest parteneriat si să sustinem în continuare muzica clasică si valorile românesti", a declarat Anca Oreviceanu, director Comunicare Dacia si Grup Renault România.

1.11.2012


Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".

Lun Mar Mie Joi Vin Sam Dum
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Noiembrie 2024






Cauta pe https://dexonline.net/ zeci de mii de definitii si sinonime si rime din dictionarul romanesc.


Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine

Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. ProducÈ›ia prezintă o piesă [...]

mai mult

Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade

Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluÅ£ionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions ÅŸi Warner [...]

mai mult


Copyright В© 2010 Art Spirit | Web Design - DOW MEDIA | gazduire web - SpeedHost.ro