Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal
Tefal, lider mondial pe piaÈ›a vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută È™i urmărită creatoare de conÈ›inut pe segmentul culinar din România, È™i împreună cu agenÈ›ia de comunicare Saatchi & Saatchi, [...]
Cum pare sa arate sectorul de constructii in urmatoarea perioada
Ai in plan sa construiesti o casa sau poate o cladire de birouri? Ai in plan sa asfaltezi zona din jurul vilei sau sa amenajezi un drum privat pe o proprietate? Poate chiar vrei sa investesti masiv in domeniu si te gandesti la dezvoltarea unui mic [...]
Optimizarea SEO a unui magazin online este cheia succesului
Daca nu esti multumit de performantele magazinului tau online trebuie sa stii ca sunt multe masuri care se pot lua. Din fericire, promovarea online este mai eficienta si implica costuri mai mici decat alte modalitati traditionale de a [...]
Investitia in scule si echipamente de calitate permite eficienta ridicata
Pentru cel mai bun randament in lucrari, orice meserias cunoaste faptul ca ai nevoie nu doar de abilitati si experienta, ci si de scule, unelte, echipamente capabile sa asigure performanta, ajungand la un nivel ridicat al eficientei. Daca esti [...]
Pariuri pe candidatii la alegerile locale din Bucuresti: ce cote au Nicusor Dan si Gabriela Firea
În timp ce în media apar diverse sondaje de opinie cu privire la voturile din alegerile locale din 27 septembrie 2020, iar actorii politici principali susÈ›in sau nu credibilitatea unor astfel de date, iată că cei interesaÈ›i de acest [...]
Various Brands inaugurează un nou magazin, în Shopping City Târgu Mureș
Various Brands, cunoscutul multibrand naÈ›ional cu capital 100% autohton, a inaugurat un nou magazin de articole sportive, în Shopping City Târgu MureÈ™, reÈ›eaua ajungând în prezent la 23 de unități situate în marile [...]
Printre multiplele avantaje ale internetului in ziua de astazi, este acela de a face o afacere online fara prea multe avize si contracte. Desigur un magazin online va trebui inregistrat, insa de multe ori, proprietarul magazinului nu va trebui sa detine [...]
Renovari sau amenajari? Ia-ti ajutorul de la Helppy.ro!
Ca orice om care se apuca de un proces amplu de renovare sau de amenajare a locuintei, nu ai cum sa le stii sau sa le prezici pe toate astfel incat, la nevoie, sa ai la indemana toate masurile care te pot salva dintr-un impas neplacut. Si chiar si cu o [...]
5 lucruri de care sa tii cont cand cauti cele mai bune centrale electrice
Incalzirea locuintelor personale depinde foarte mult astazi de tipurile de centrale electrice, pe care oamenii aleg sa si le cumpere. Este vorba despre dispozitive moderne, datorita carora nivelul de confort poate spori sau, dimpotriva, poate fi unul [...]
Chiar si o boxa portabila accesibila poate fi extrem de utila
In prezent, tehnologia face parte din viata noastra, mai mult sau mai putin, insa ce este cert, este faptul ca aceasta ne face viata mult mai usoara si mai simpla. Cel mai bun exemplu de „minune tehnologica”, consta in telefoanele care ne [...]
Aplica pentru un job videochat
“Tatal meu zideste case/Cocotat pe schele/El cu fruntea lui ajunge/Pana sus la stele.” Despre profesiile oamenilor s-a scris mult. M-au fascinat multe destine incepand cu cele ale oamenilor simpli si sfarsind cu cele ale marilor pictori sau [...]
Escort-bucharest.ro sau experiente speciale
Asteptam sa ninga dintr-un moment in altul. Eram o gasca de baieti veseli, pregatiti de petrecere, dar fara fete frumoase, masina ar fi fost goala. O fata reuseste sa iti toarne o cupa de fericire in paharul vietii in fiecare clipa cand se uita la tine [...]
Există şi români fericiţi... fără shopping
GfK România a investigat în Roper Reports, studiul internaÅ£ional care analizează valorile ÅŸi stilul de viaţă ale consumatorilor, comportamentul românilor care nu sunt pasionaÅ£i de shopping.
Aproximativ un sfert dintre orășenii din România spun că nu le place să meargă la cumpărături. Dintre aceÈ™tia, două treimi sunt bărbaÈ›i. De asemenea, media lor de vârstă este uÈ™or mai ridicată decât cea a fanilor shoppingului. Pe de altă parte, această atitudine nu are legătură cu lipsa resurselor: atât cei care evită cumpărăturile, cât È™i cei pe care îi distrează au venituri similare È™i nu sunt nici mai pesimiÈ™ti, nici mai optimiÈ™ti în legătură cu felul în care va evolua situaÈ›ia lor financiară în viitorul apropiat.
Consumatorii cărora nu le place să meargă la cumpărături sunt mai puÈ›in înclinaÈ›i decât ceilalÈ›i să cumpere ceva doar pentru a se răsfăța (38% față de 68%). În acelaÈ™i timp, mai puÈ›ini dintre ei au obiceiul de a căuta în mod activ noutățile în materie de produse (13% față de 34%).
Cu toate acestea, acest comportament nu presupune că sunt consumatori mai puÈ›in atractivi: ambele categorii fac cumpărături aproximativ la fel de frecvent. În acelaÈ™i timp, gradul de dotare cu produse electronice, de IT È™i comunicaÈ›ii este acelaÈ™i. Pe de altă parte, cei pe care nu îi amuză ieÈ™itul la cumpărături sunt mai dificil de atras, în special către produsele noi. În afară de faptul că nu le caută în mod activ, punctele de contact cu ei sunt mai puÈ›ine. De exemplu, citesc puÈ›in mai rar ziare (50% le citesc săptămânal, față de 58% în cazul celorlalÈ›i) È™i mai ales reviste (32% le citesc săptămânal, față de 45% dintre fanii shoppingului); pot fi găsiÈ›i mai rar în reÈ›elele de socializare (13% față de 25%); dacă se informează în legătură cu ceva ce vor să cumpere, este mai puÈ›in probabil să meargă prin magazine (6% față de 11%).
TotuÈ™i, principalul canal de informare este acelaÈ™i pentru ambele categorii de consumatori: atunci când vor să se informeze despre posibilele achiziÈ›ii 54% dintre ei - fie că le place shoppingul, fie că nu - discută cu prietenii È™i cunoscuÈ›ii. Prin urmare, o importanță deosebită o are comunicarea cu InfluenÈ›atorii, adica acele persoane care au acces la multe grupuri sociale È™i care au È™i tendinÈ›a de a face recomandări în legătură cu produse È™i servicii.
Conform GfK Roper Reports, în România aproximativ jumătate dintre orășenii cu vârsta între 15 È™i 49 de ani sunt InfluenÈ›atori în cadrul diferitelor categorii de produse. Cei mai mulÈ›i, 21%, sunt InfluenÈ›atori în categoria produselor alimentare È™i a gătitului, în general. Urmează categoria de produse È™i servicii pentru sănătate È™i formă fizică, cu 15% InfluenÈ›atori în rândul populaÈ›iei analizate, È™i categoria modei, frumuseÈ›ii È™i îngrijirii personale (14%).
Aceste persoane au obiceiul să facă recomandări È™i să ofere păreri într-un număr mare de cercuri sociale. Părerile lor sunt primite cu mai multă atenÈ›ie È™i încredere decât comunicarea “oficială” a companiilor. Prin urmare, este important pentru companii să comunice eficient cu InfluenÈ›atorii propriului segment de piață, să îi atragă È™i să le producă o impresie bună.
GfK Roper Reports are ca scop analizarea stilurilor de viaţă ÅŸi valorilor personale ale consumatorilor din întreaga lume. La nivel global, studiul se desfăşoară anual începând din 1997, iar în România din 2008. În 2010 au fost intervievate peste 37.000 de persoane cu vârsta între 15 È™i 49 de ani, din 26 de ţări de pe toate continentele. În România este analizată populaÅ£ia din mediul urban, cu vârsta peste 15 ani. EÅŸantionul este de 1000 de respondenÅ£i.
GfK România, fondată în 1992, este parte integrantă a Grupului GfK. De 10 ani, GfK România este institutul numărul 1 de cercetare de piaţă din România. Activităţile sale sunt structurate în cinci segmente: Custom Research - cercetare cantitativă ÅŸi calitativă Ad Hoc pentru o arie largă de industrii (bunuri de larg consum, telecomunicaÅ£ii ÅŸi IT, finanÅ£e, retail, turism, auto, bunuri industriale), Consumer Tracking - cercetare continuă pentru bunuri de larg consum, Retail and Technology - cercetare continuă pentru bunuri de folosinţă îndelungată, Media - cercetare calitativă ÅŸi cantitativă pe consumul de produse media ÅŸi Healthcare – cercetare calitativă ÅŸi cantitativă în toate domeniile medicale.
ÎnfiinÅ£at în 1934 ca primă companie de cercetare de piaţă în Germania, Grupul GfK are azi mai mult de 150 de sucursale în 100 de ţări de pe cinci continente. Grupul GfK este una din cele mai mari organizaÅ£ii de cercetare de piaţă din lume.
Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".
Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine
Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. ProducÈ›ia prezintă o piesă [...]
Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade
Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluÅ£ionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions ÅŸi Warner [...]