Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal
Tefal, lider mondial pe piaÈ›a vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută È™i urmărită creatoare de conÈ›inut pe segmentul culinar din România, È™i împreună cu agenÈ›ia de comunicare Saatchi & Saatchi, [...]
Cum pare sa arate sectorul de constructii in urmatoarea perioada
Ai in plan sa construiesti o casa sau poate o cladire de birouri? Ai in plan sa asfaltezi zona din jurul vilei sau sa amenajezi un drum privat pe o proprietate? Poate chiar vrei sa investesti masiv in domeniu si te gandesti la dezvoltarea unui mic [...]
Optimizarea SEO a unui magazin online este cheia succesului
Daca nu esti multumit de performantele magazinului tau online trebuie sa stii ca sunt multe masuri care se pot lua. Din fericire, promovarea online este mai eficienta si implica costuri mai mici decat alte modalitati traditionale de a [...]
Investitia in scule si echipamente de calitate permite eficienta ridicata
Pentru cel mai bun randament in lucrari, orice meserias cunoaste faptul ca ai nevoie nu doar de abilitati si experienta, ci si de scule, unelte, echipamente capabile sa asigure performanta, ajungand la un nivel ridicat al eficientei. Daca esti [...]
Pariuri pe candidatii la alegerile locale din Bucuresti: ce cote au Nicusor Dan si Gabriela Firea
În timp ce în media apar diverse sondaje de opinie cu privire la voturile din alegerile locale din 27 septembrie 2020, iar actorii politici principali susÈ›in sau nu credibilitatea unor astfel de date, iată că cei interesaÈ›i de acest [...]
Various Brands inaugurează un nou magazin, în Shopping City Târgu Mureș
Various Brands, cunoscutul multibrand naÈ›ional cu capital 100% autohton, a inaugurat un nou magazin de articole sportive, în Shopping City Târgu MureÈ™, reÈ›eaua ajungând în prezent la 23 de unități situate în marile [...]
Printre multiplele avantaje ale internetului in ziua de astazi, este acela de a face o afacere online fara prea multe avize si contracte. Desigur un magazin online va trebui inregistrat, insa de multe ori, proprietarul magazinului nu va trebui sa detine [...]
Renovari sau amenajari? Ia-ti ajutorul de la Helppy.ro!
Ca orice om care se apuca de un proces amplu de renovare sau de amenajare a locuintei, nu ai cum sa le stii sau sa le prezici pe toate astfel incat, la nevoie, sa ai la indemana toate masurile care te pot salva dintr-un impas neplacut. Si chiar si cu o [...]
5 lucruri de care sa tii cont cand cauti cele mai bune centrale electrice
Incalzirea locuintelor personale depinde foarte mult astazi de tipurile de centrale electrice, pe care oamenii aleg sa si le cumpere. Este vorba despre dispozitive moderne, datorita carora nivelul de confort poate spori sau, dimpotriva, poate fi unul [...]
Chiar si o boxa portabila accesibila poate fi extrem de utila
In prezent, tehnologia face parte din viata noastra, mai mult sau mai putin, insa ce este cert, este faptul ca aceasta ne face viata mult mai usoara si mai simpla. Cel mai bun exemplu de „minune tehnologica”, consta in telefoanele care ne [...]
Aplica pentru un job videochat
“Tatal meu zideste case/Cocotat pe schele/El cu fruntea lui ajunge/Pana sus la stele.” Despre profesiile oamenilor s-a scris mult. M-au fascinat multe destine incepand cu cele ale oamenilor simpli si sfarsind cu cele ale marilor pictori sau [...]
Escort-bucharest.ro sau experiente speciale
Asteptam sa ninga dintr-un moment in altul. Eram o gasca de baieti veseli, pregatiti de petrecere, dar fara fete frumoase, masina ar fi fost goala. O fata reuseste sa iti toarne o cupa de fericire in paharul vietii in fiecare clipa cand se uita la tine [...]
Vodafone - cel mai vizibil brand in social media din Romania, conform Top Social Brands 2011
Vodafone este cel mai vizibil brand in social media in perioada ianuarie 2010 – martie 2011, urmat de BCR, Microsoft, Petrom si Avon, anunta Top Social Brands 2011, clasamentul brandurilor cu cea mai activa prezenta in social media pe piata locala, top lansat astazi la conferinta cu acelasi nume organizata de revista Biz.
TopSocialBrands 2011 reflecta gradul de implicare si vizibilitate a brandurilor prezente in social media din România. Topul rezulta in urma ponderarii rezultatelor inregistrate de branduri in trei clasamente preliminare: topul Biz, topul rezultat in urma voturilor unui grup de specialisti online si topul monitorizarii aparitiilor pe ZeList in 2010. Editia 2011 a clasamentului a luat in calcul o baza mai larga de branduri, ceea ce a permis realizarea unui Top 30, spre deosebire de Top 10 in 2009 si Top 20 in 2010.
Vodafone este brandul care a bifat toate activitatile posibile in social media si primul care a devenit promotorul Facebook in România, prin spoturile TV si prin oferirea de acces gratuit pe adresa 0.facebook.com. In timp, activitatile legate de Facebook si de blogging au devenit strategiile de social media favorite in rândul companiilor românesti.
Brandul Avon a intrat direct pe locul 5 in special datorita AvonConnects, prima retea sociala creata de o companie din Romania. Un alt entry in top 20, direct pe locul 10, este brandul Timisoreana, care isi datoreaza saltul in mare parte unor ample campanii pe bloguri.
Un rol aparte in realizarea clasamentului l-au avut proiectele speciale, acestea fiind probabil factorii care au influentat configuratia in partea superioara a topului. Campioane la proiecte speciale au fost BCR si Petrom, ceea ce le-a propulsat de la locul 4 in 2010 pe 2, respectiv de pe 7 pe 4. Insa, dincolo de discutiile generate de proiectele mari, calitatea suprema a unui brand “social” ramâne capacitatea de a se plia constant pe mai multe platforme, de a fi omniprezent si de a-si sustine o strategie pe termen lung.
Rezultatele cercetarii apar in numarul 211 al revistei Biz si sunt postate pe www.revistabiz.ro precum si pe www.socialbrands.ro, site dedicat campaniilor social media ale brandurilor din România, site ce va fi lansat oficial in cadrul evenimentului din 19 aprilie.
Metodologia topului
Top Social Brands 2011 rezulta in urma ponderarii rezultatelor inregistrate de branduri in trei clasamente preliminare: topul realizat de revista Biz – 45%; topul rezultat in urma voturilor exprimate de un grup de specialisti online – 35%; topul mentiunilor pe ZeList – 20%.
Selectia brandurilor s-a facut pe baza numelor din editia de anul trecut si a nominalizarilor transmise de principalele agentii interactive si de comunicare existente pe piata locala. Criteriile de selectie au tinut cont de activitatile desfasurate in social media intervalul ianuarie 2010 – martie 2011. Brandurile incluse pe lista scurta au desfasurat, in mod constant, cel putin trei dintre activitatile obisnuite de social media.
Tipuri de activitati luate in calcul: blog de companie / brand; campanie pe bloguri (bannere, posturi, teste); implicarea bloggerilor in campanii (folosirea imaginii bloggerilor in campanii); comunicare directa cu bloggerii (trimiterea de comunicate, informari); cont pe Twitter; campanii de promovare pe Twitter; pagina pe Facebook; campanii pe Facebook; profil actualizat pe Wikipedia; cont pe Flickr; cont pe YouTube; spoturi virale; site-uri de user generated content; initiere / sponsorizare evenimente dedicate blogosferei; customer care / customer relationships in social media, proiecte speciale.
Voturile exprimate au tinut cont de gradul de popularitate si impactul actiunilor desfasurate (buzz pe bloguri, aparitii in media sau prezente la evenimente). Nu au fost luate in calcul produse media, produse online sau activitati de autopromovare desfasurate de agentiile de comunicare.
Biz este prima revista de afaceri de business din Romania. Are o aparitie bilunara si ca public tinta manageri cu varste intre 25 si 45 de ani. Tirajul revistei este de 10.000 de exemplare pe numar, dintre care 4.600 sunt abonamente, si se distribuie in zonele urbane din toata tara.
Revista Biz a impus pe piata numere speciale care de peste 10 ani fac istorie in print: Cele mai performante companii din Romania, Top Salarii, Antreprenorul Anului, Top 50 Directori de Marketing, Cele mai puternice branduri romanesti, Top Social Brands sau Biz Verde.
Biz inseamna mai mult decat prezenta in print, fiind cel mai important organizator de evenimente de business din Romania, segment pe care am impus branduri de prestigiu: ZileleBiz, GreenBizForum, BrandRO, Management360, Social Media Summit.
Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".
Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine
Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. ProducÈ›ia prezintă o piesă [...]
Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade
Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluÅ£ionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions ÅŸi Warner [...]