Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal
Tefal, lider mondial pe piaÈ›a vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută È™i urmărită creatoare de conÈ›inut pe segmentul culinar din România, È™i împreună cu agenÈ›ia de comunicare Saatchi & Saatchi, [...]
Cum pare sa arate sectorul de constructii in urmatoarea perioada
Ai in plan sa construiesti o casa sau poate o cladire de birouri? Ai in plan sa asfaltezi zona din jurul vilei sau sa amenajezi un drum privat pe o proprietate? Poate chiar vrei sa investesti masiv in domeniu si te gandesti la dezvoltarea unui mic [...]
Optimizarea SEO a unui magazin online este cheia succesului
Daca nu esti multumit de performantele magazinului tau online trebuie sa stii ca sunt multe masuri care se pot lua. Din fericire, promovarea online este mai eficienta si implica costuri mai mici decat alte modalitati traditionale de a [...]
Investitia in scule si echipamente de calitate permite eficienta ridicata
Pentru cel mai bun randament in lucrari, orice meserias cunoaste faptul ca ai nevoie nu doar de abilitati si experienta, ci si de scule, unelte, echipamente capabile sa asigure performanta, ajungand la un nivel ridicat al eficientei. Daca esti [...]
Pariuri pe candidatii la alegerile locale din Bucuresti: ce cote au Nicusor Dan si Gabriela Firea
În timp ce în media apar diverse sondaje de opinie cu privire la voturile din alegerile locale din 27 septembrie 2020, iar actorii politici principali susÈ›in sau nu credibilitatea unor astfel de date, iată că cei interesaÈ›i de acest [...]
Various Brands inaugurează un nou magazin, în Shopping City Târgu Mureș
Various Brands, cunoscutul multibrand naÈ›ional cu capital 100% autohton, a inaugurat un nou magazin de articole sportive, în Shopping City Târgu MureÈ™, reÈ›eaua ajungând în prezent la 23 de unități situate în marile [...]
Printre multiplele avantaje ale internetului in ziua de astazi, este acela de a face o afacere online fara prea multe avize si contracte. Desigur un magazin online va trebui inregistrat, insa de multe ori, proprietarul magazinului nu va trebui sa detine [...]
Renovari sau amenajari? Ia-ti ajutorul de la Helppy.ro!
Ca orice om care se apuca de un proces amplu de renovare sau de amenajare a locuintei, nu ai cum sa le stii sau sa le prezici pe toate astfel incat, la nevoie, sa ai la indemana toate masurile care te pot salva dintr-un impas neplacut. Si chiar si cu o [...]
5 lucruri de care sa tii cont cand cauti cele mai bune centrale electrice
Incalzirea locuintelor personale depinde foarte mult astazi de tipurile de centrale electrice, pe care oamenii aleg sa si le cumpere. Este vorba despre dispozitive moderne, datorita carora nivelul de confort poate spori sau, dimpotriva, poate fi unul [...]
Chiar si o boxa portabila accesibila poate fi extrem de utila
In prezent, tehnologia face parte din viata noastra, mai mult sau mai putin, insa ce este cert, este faptul ca aceasta ne face viata mult mai usoara si mai simpla. Cel mai bun exemplu de „minune tehnologica”, consta in telefoanele care ne [...]
Aplica pentru un job videochat
“Tatal meu zideste case/Cocotat pe schele/El cu fruntea lui ajunge/Pana sus la stele.” Despre profesiile oamenilor s-a scris mult. M-au fascinat multe destine incepand cu cele ale oamenilor simpli si sfarsind cu cele ale marilor pictori sau [...]
Escort-bucharest.ro sau experiente speciale
Asteptam sa ninga dintr-un moment in altul. Eram o gasca de baieti veseli, pregatiti de petrecere, dar fara fete frumoase, masina ar fi fost goala. O fata reuseste sa iti toarne o cupa de fericire in paharul vietii in fiecare clipa cand se uita la tine [...]
Campanie MasterCard cu premii in Carrefour, real, Cora si Auchan
Împreună cu hipermarketurile Carrefour, real,-, cora si Auchan, MasterCard Europe desfăşoară în perioada 1 septembrie – 23 octombrie campania „Păstrează loc în portofel pentru ceea ce contează cu adevărat”.
PromoÅ£ia se adresează tuturor posesorilor de carduri MasterCard sau Maestro, aceÅŸtia fiind încurajaÅ£i să îÅŸi utilizeze cardul pentru cumpărăturile săptămânale, în 42 de hipermarketuri din 13 mari oraÅŸe: BucureÅŸti, BraÅŸov, Cluj, IaÅŸi, ConstanÅ£a, PiteÅŸti, PloieÅŸti, Suceava, Târgu-MureÅŸ, TimiÅŸoara, Baia-Mare, Drobeta ÅŸi Sibiu.
„Încă din 2001, MasterCard planifică ÅŸi implementează campanii de educare a posesorilor de carduri cu privire la beneficiile plăţilor electronice, dar ÅŸi de încurajare a acestora să-ÅŸi utilizeze cât mai des cardul la POS-urile comercianÅ£ilor”, spune Denisa Mateescu, General Manager pentru România ÅŸi Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe.
„Din 2001 ÅŸi până în momentul de faţă, aceste campanii au reuÅŸit să determine o creÅŸtere a numărului tranzacÅ£iilor cu carduri la comercianÅ£i ÅŸi să schimbe comportamentul românilor, care erau obiÅŸnuiÅ£i cu noÅ£iunea de cash. În plus, eforturile noastre au fost ÅŸi sunt susÅ£inute de cele mai importante nume din retail-ul românesc ÅŸi dovedite de ultimele date BNR, care arată creÅŸterea reÅ£elei de acceptare - la sfârÅŸitul trimestrului al doilea erau 113.100 de POS-uri în Å£ară”, a concluzionat Denisa Mateescu.
Mecanismul campaniei este unul simplu ÅŸi transparent: la intrarea în hipermarket clienÅ£ii vor primi flyere ce detaliază paÅŸii de urmat. După ce achită cumpărăturile cu orice card MasterCard sau Maestro, indiferent de sumă sau de banca emitentă, vor primi, fie de la casierie, fie direct de la standul de promoÅ£ie, câte un card din carton. La stand vor fi invitaÅ£i să apropie cardul din carton de un dispozitiv ce imită un POS ÅŸi care este conectat la un laptop. Imediat, pe ecranul laptopului va apărea un mesaj care îi va informa dacă ÅŸi ce au câÅŸtigat.
Cu peste 85.000 de premii ce pot fi câÅŸtigate, 600 de promoteri implicaÅ£i, 1.344 de zile efective de campanie ÅŸi peste 1 milion de flyere promoÅ£ionale, plus un nou concept creativ dezvoltat de agenÅ£ia premiată la Cannes, McCann Erickson, proiectul desfăşurat pentru al treilea an consecutiv de MasterCard Europe vrea să rescrie tiparele campaniilor standard de utilizare a cardurilor.
Premiile, gândite pentru a sublinia conceptul de familie, cuprind seturi de jocuri, albume foto ÅŸi seturi de magneÅ£i de frigider, toate fiind oferite pe loc. Premiul cel mare constă în suma de 1.000 de lei, ce va fi virată direct pe cardul câÅŸtigătorului. Există 168 de mari premii, câte 4 în fiecare dintre cele 42 de magazine participante. Valoarea totală a premiilor este de 634.752,64 lei.
PromoÅ£ia se derulează în 14 magazine Carrefour, 14 magazine real,- 7 magazine cora si 7 magazine Auchan din toată Å£ara, de joi până duminică: joi ÅŸi vineri între orele 14.00-22.00, sâmbătă ÅŸi duminică, în intervalul 10.00 – 22.00.
Campania este susÅ£inută prin materiale promoÅ£ionale în hipermarketuri – mesaje pe televizoarele din magazine, spoturi radio, mesaje pe separatoare la casele de marcat, pe rampa de cumpărături de la casă ÅŸi mesaje plasate pe suporturile unde se dă restul.
În plus, pentru campania de anul acesta, MasterCard Europe foloseÅŸte serviciul de ultimă generatie Location Based Advertising, recent lansat de Vodafone. Prin intermediul său, clienÅ£ii vor fi informaÅ£i de existenÅ£a ÅŸi mecanismul campaniei imediat ce ajung într-unul dintre magazinele participante.
Lista completă a magazinelor participante este disponibilă pe site-ul MasterCard, la adresa:
www.mastercard.com/ro/promotii/ro/magazine_participante.html.
MasterCard Europe administrează activităţile MasterCard Worldwide în Europa. Având sediul central în Waterloo, Belgia, MasterCard Europe este prezentă în 51 de ţări europene.
În România, MasterCard Europe a lansat în anul 2009 EduCard, o platformă complexă de educare financiară a consumatorilor, ce include un site cu informaÅ£ii în vederea familiarizării acestora cu noÅ£iunile uzuale din domeniul financiar-bancar ÅŸi a unei administrări eficiente a finanÅ£elor personale.
În calitatea sa de companie de plată de top, MasterCard Worldwide se află în centrul comerÅ£ului. MasterCard are rol de francizor, procesator ÅŸi consilier în industria plăţilor ÅŸi susÅ£ine comerÅ£ul, oferind un liant economic important între instituÅ£ii financiare, autorităţi, companii, comercianÅ£i ÅŸi posesori de carduri din întreaga lume. În 2010 consumatorii au generat, la nivel global, un volum brut al tranzacÅ£iilor de 2,7 trilioane $, pe produsele emise sub mărcile companiei.
Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".
Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine
Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. ProducÈ›ia prezintă o piesă [...]
Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade
Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluÅ£ionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions ÅŸi Warner [...]