Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal
Tefal, lider mondial pe piaÈ›a vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută È™i urmărită creatoare de conÈ›inut pe segmentul culinar din România, È™i împreună cu agenÈ›ia de comunicare Saatchi & Saatchi, [...]
Cum pare sa arate sectorul de constructii in urmatoarea perioada
Ai in plan sa construiesti o casa sau poate o cladire de birouri? Ai in plan sa asfaltezi zona din jurul vilei sau sa amenajezi un drum privat pe o proprietate? Poate chiar vrei sa investesti masiv in domeniu si te gandesti la dezvoltarea unui mic [...]
Optimizarea SEO a unui magazin online este cheia succesului
Daca nu esti multumit de performantele magazinului tau online trebuie sa stii ca sunt multe masuri care se pot lua. Din fericire, promovarea online este mai eficienta si implica costuri mai mici decat alte modalitati traditionale de a [...]
Investitia in scule si echipamente de calitate permite eficienta ridicata
Pentru cel mai bun randament in lucrari, orice meserias cunoaste faptul ca ai nevoie nu doar de abilitati si experienta, ci si de scule, unelte, echipamente capabile sa asigure performanta, ajungand la un nivel ridicat al eficientei. Daca esti [...]
Pariuri pe candidatii la alegerile locale din Bucuresti: ce cote au Nicusor Dan si Gabriela Firea
În timp ce în media apar diverse sondaje de opinie cu privire la voturile din alegerile locale din 27 septembrie 2020, iar actorii politici principali susÈ›in sau nu credibilitatea unor astfel de date, iată că cei interesaÈ›i de acest [...]
Various Brands inaugurează un nou magazin, în Shopping City Târgu Mureș
Various Brands, cunoscutul multibrand naÈ›ional cu capital 100% autohton, a inaugurat un nou magazin de articole sportive, în Shopping City Târgu MureÈ™, reÈ›eaua ajungând în prezent la 23 de unități situate în marile [...]
Printre multiplele avantaje ale internetului in ziua de astazi, este acela de a face o afacere online fara prea multe avize si contracte. Desigur un magazin online va trebui inregistrat, insa de multe ori, proprietarul magazinului nu va trebui sa detine [...]
Renovari sau amenajari? Ia-ti ajutorul de la Helppy.ro!
Ca orice om care se apuca de un proces amplu de renovare sau de amenajare a locuintei, nu ai cum sa le stii sau sa le prezici pe toate astfel incat, la nevoie, sa ai la indemana toate masurile care te pot salva dintr-un impas neplacut. Si chiar si cu o [...]
5 lucruri de care sa tii cont cand cauti cele mai bune centrale electrice
Incalzirea locuintelor personale depinde foarte mult astazi de tipurile de centrale electrice, pe care oamenii aleg sa si le cumpere. Este vorba despre dispozitive moderne, datorita carora nivelul de confort poate spori sau, dimpotriva, poate fi unul [...]
Chiar si o boxa portabila accesibila poate fi extrem de utila
In prezent, tehnologia face parte din viata noastra, mai mult sau mai putin, insa ce este cert, este faptul ca aceasta ne face viata mult mai usoara si mai simpla. Cel mai bun exemplu de „minune tehnologica”, consta in telefoanele care ne [...]
Aplica pentru un job videochat
“Tatal meu zideste case/Cocotat pe schele/El cu fruntea lui ajunge/Pana sus la stele.” Despre profesiile oamenilor s-a scris mult. M-au fascinat multe destine incepand cu cele ale oamenilor simpli si sfarsind cu cele ale marilor pictori sau [...]
Escort-bucharest.ro sau experiente speciale
Asteptam sa ninga dintr-un moment in altul. Eram o gasca de baieti veseli, pregatiti de petrecere, dar fara fete frumoase, masina ar fi fost goala. O fata reuseste sa iti toarne o cupa de fericire in paharul vietii in fiecare clipa cand se uita la tine [...]
Numarul tranzactiilor online cu MasterCard si Maestro la comerciantii romani aproape s-a dublat in 2011
Campaniile de promovare a plăţilor online cu cardul, derulate de MasterCard pe toată durata lui 2011, au generat rezultate peste aÅŸteptări – creÅŸteri de două sau chiar trei cifre atât ca volum, cât ÅŸi ca număr al tranzacÅ£iilor la comercianÅ£ii parteneri. Campaniile au urmărit să creeze în rândul posesorilor de carduri MasterCard ÅŸi Maestro obiÅŸnuinÅ£a de a plăti online, oferindu-le imbolduri prin premii ÅŸi reduceri.
Începând cu luna iunie a anului 2011, MasterCard a organizat cinci campanii de educare ÅŸi încurajare a comerÅ£ului online, împreună cu parteneri importanÅ£i din mai multe domenii: telecom - Orange România ÅŸi Vodafone, transport - CFR Călători, site-urile de discount - BestDealz.ro, FunDeal.ro, GetaDeal.ro, Kuponiada.ro ÅŸi Vulping.ro, dar ÅŸi cu primul mall online din România - FashionUp.ro.
„Åžtim cu toÅ£ii că piaÅ£a comerÅ£ului electronic este în plină expansiune ÅŸi că majoritatea comercianÅ£ilor ori au, ori lucrează intens la dezvoltarea platformelor online. În 2011, una dintre priorităţile noastre a fost să susÅ£inem ÅŸi să promovăm comerÅ£ul electronic”, spune Ioana Gorgăneanu, Marketing Manager România ÅŸi Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. „Românii sunt încă reticenÅ£i la plăţile online. Motivele sunt clare, gestul de a plăti înainte de a vedea produsul dă naÅŸtere la temeri, reticenÅ£e ÅŸi frica de a nu fi păcălit. De asemenea, deoarece pentru majoritatea este ceva nou, sună dificil. Oare introduc bine datele?, Oare voi reuÅŸi să completez toÅ£i paÅŸii necesari? sunt întrebările celor care se pregătesc de prima plată pe internet. De aceea, principala noastră direcÅ£ie a fost să le arătăm că este simplu ÅŸi sigur ÅŸi că pot avea ÅŸi beneficii interesante”, adaugă Ioana Gorgăneanu.
„Un an de campanii pe diverse domenii, nouă parteneri, premii de câteva sute de mii de euro, reduceri de până la 80% ÅŸi cadouri inedite - cam aÅŸa se pot descrie pe scurt demersurile MasterCard de încurajare a plăţilor cu cardul la comercianÅ£ii online, în 2011”, continuă aceasta.
„Cea mai bună metodă de a învăţa este practica”, spune Gabriel Ghiţă, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. „Ofertele foarte bune la comercianÅ£ii online au reprezentat pentru mulÅ£i români un motiv suficient de puternic încât să facă prima tranzacÅ£ie pe internet. După aceea, înÅ£elegând că într-adevăr nu este complicat să plăteÅŸti cu cardul pe internet, au devenit interesaÅ£i de această posibilitate de face cumpărături. Campaniile MasterCard, în contextul unei evoluÅ£ii foarte bune a comerÅ£ului online, au determinat creÅŸterea tranzacÅ£iilor cu carduri pe internet.
Numărul tranzacÅ£iilor online cu MasterCard ÅŸi Maestro la comercianÅ£i români ÅŸi internaÅ£ionali a crescut, în 2011, cu 50%. TendinÅ£a de creÅŸtere este ÅŸi mai evidentă în cazul comerÅ£ului electronic intern (carduri emise în România, folosite la comercianÅ£ii online români), unde tranzacÅ£iile au fost cu 92% mai numeroase”, explică Gabriel Ghiţă.
Până la sfârÅŸitul anului 2011, CFR Călători ÅŸi MasterCard au acordat o reducere de 10% (respectiv 25%, din noiembrie), pentru biletele plătite online cu un card MasterCard sau Maestro, pe site-ul www.cfrcalatori.ro. Dacă în primele luni, rulajele pe platforma de e-commerce a CFR Călători au crescut cu 350%, la finalul campaniei cifra s-a dublat, ajungând la 730%.
„În perioada iunie-decembrie 2011, românii au efectuat tranzacÅ£ii pe platforma e-commerce a CFR Călători în valoare de 1,5 milioane RON, ceea ce a reprezentat un record”, explică Gabriel Ghiţă. „Raportat la aceeaÅŸi perioadă a anului 2010, campania noastră a stârnit interesul în rândul posesorilor de carduri MasterCard ÅŸi Maestro ÅŸi i-a convins să plătească online. Acesta este ÅŸi motivul pentru care am extins perioada campaniei ÅŸi am crescut discount-ul de la 10% la 25%.”
Începând cu luna octombrie ÅŸi până la sfârÅŸitul anului 2011, MasterCard a oferit reduceri suplimentare pe cinci site-uri importante de discount, pentru toÅ£i posesorii de carduri Maestro. Conform datelor MasterCard, promoÅ£iile pe site-urile de reduceri au generat o creÅŸtere spectaculoasă, de aproximativ 2500%, în comparaÅ£ie cu perioada anterioară campaniei.
„Cardul Maestro este un produs financiar foarte sigur, simplu ÅŸi practic. Posesorii de Maestro îl folosesc zi de zi pentru cumpărături sau retrageri de numerar”, spune Gabriel Ghiţă. „Ne-am gândit că acestor clienÅ£i le va plăcea să îl utilizeze ÅŸi pentru plăţi pe internet, în consecinţă, am ales să îl promovăm ÅŸi prin campania pe site-urile de discount. Acest domeniu, cu o creÅŸtere anuală rapidă ÅŸi unde plata se face preponderent cu cardul, poate fi considerat o campanie de educare prin utilizare”, concluzionează Gabriel Ghiţă.
Åži pe segmentul telecom, MasterCard a dezvoltat parteneriate cu Orange ÅŸi Vodafone. Pe lângă avantajul de a plăti factura la telefon în doar câteva secunde, posesorii de carduri Maestro au primit beneficii suplimentare – premii sau minute ÅŸi SMS-uri gratuite.
„Plata online a facturilor de utilităţi este un serviciu avantajos pentru consumatori, care pune accentul pe rapiditate ÅŸi confort. ToÅ£i avem facturi de plătit, dar este mult mai convenabil să le putem plăti de acasă, fără să ne facem griji că trebuie să ne deplasăm, eventual pe o vreme neprietenoasă, la vreun oficiu sau să ne grăbim pentru a ajunge în timpul orelor de program, cheltuind ÅŸi bani pentru deplasarea respectivă. Dezvoltarea acestui segment asigură beneficii pentru toÅ£i participanÅ£ii, iar implicarea MasterCard vine tocmai pentru a le întări: posesorii de carduri economisesc timp ÅŸi energie, iar furnizorii de servicii îÅŸi diminuează costurile. Nu în ultimul rând, plătind online cu cardul consumatorii au un motiv în plus să opteze pentru factura electronică, ajutând astfel ÅŸi la protejarea mediului înconjurător ”, adaugă Gabriel Ghiţă.
„Campania a generat o creÅŸtere de 50%, care, în contextul actual de piaţă, pune accent pe nevoia românilor de a avea la dispoziÅ£ie metode de plată rapide, sigure ÅŸi flexibile. Dacă la început existau unele reÅ£ineri, tot mai mulÅ£i utilizatori de telefonie mobilă s-au convins că plata online este sigură, iar înregistrarea în sistemul 3D secure a cardului este o măsură simplă, de protecÅ£ie suplimentară".
Până la sfârÅŸitul lunii decembrie 2011, MasterCard a derulat campania Cumpărături cu parfum de Sărbători, pe mall-ul virtual FashionUp. ToÅ£i cei care au făcut cumpărături în valoare de peste 100 lei, plătind cu un card MasterCard sau Maestro, au putut alege un parfum cadou. Acest cadou surpriză a complementat discount-ul obiÅŸnuit, oferit celor care plătesc cu MasterCard sau Maestro - de 5% sau de 10% din valoarea produselor.
„Am vrut să le facem o surpriză clienÅ£ilor noÅŸtri, posesori de MasterCard sau Maestro, ÅŸi să le aducem o bucurie de Sărbători”, spune Ioana Gorgăneanu. „Ideea noastră a fost foarte bine primită, drept dovadă numărul tranzacÅ£iilor cu MasterCard ÅŸi Maestro pe FashionUp.ro a crescut de aproape trei ori.”
Parteneriatul dintre MasterCard ÅŸi FashionUp a început din luna septembrie 2009 - cumpărăturile cu MasterCard sau Maestro aduc un discount de 5% la orice produs, iar în cea de-a doua săptămână a fiecărei luni reducerea creÅŸte la 10%.
Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".
Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine
Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. ProducÈ›ia prezintă o piesă [...]
Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade
Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluÅ£ionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions ÅŸi Warner [...]