Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal
Tefal, lider mondial pe piaÈ›a vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută È™i urmărită creatoare de conÈ›inut pe segmentul culinar din România, È™i împreună cu agenÈ›ia de comunicare Saatchi & Saatchi, [...]
Cum pare sa arate sectorul de constructii in urmatoarea perioada
Ai in plan sa construiesti o casa sau poate o cladire de birouri? Ai in plan sa asfaltezi zona din jurul vilei sau sa amenajezi un drum privat pe o proprietate? Poate chiar vrei sa investesti masiv in domeniu si te gandesti la dezvoltarea unui mic [...]
Optimizarea SEO a unui magazin online este cheia succesului
Daca nu esti multumit de performantele magazinului tau online trebuie sa stii ca sunt multe masuri care se pot lua. Din fericire, promovarea online este mai eficienta si implica costuri mai mici decat alte modalitati traditionale de a [...]
Investitia in scule si echipamente de calitate permite eficienta ridicata
Pentru cel mai bun randament in lucrari, orice meserias cunoaste faptul ca ai nevoie nu doar de abilitati si experienta, ci si de scule, unelte, echipamente capabile sa asigure performanta, ajungand la un nivel ridicat al eficientei. Daca esti [...]
Pariuri pe candidatii la alegerile locale din Bucuresti: ce cote au Nicusor Dan si Gabriela Firea
În timp ce în media apar diverse sondaje de opinie cu privire la voturile din alegerile locale din 27 septembrie 2020, iar actorii politici principali susÈ›in sau nu credibilitatea unor astfel de date, iată că cei interesaÈ›i de acest [...]
Various Brands inaugurează un nou magazin, în Shopping City Târgu Mureș
Various Brands, cunoscutul multibrand naÈ›ional cu capital 100% autohton, a inaugurat un nou magazin de articole sportive, în Shopping City Târgu MureÈ™, reÈ›eaua ajungând în prezent la 23 de unități situate în marile [...]
Printre multiplele avantaje ale internetului in ziua de astazi, este acela de a face o afacere online fara prea multe avize si contracte. Desigur un magazin online va trebui inregistrat, insa de multe ori, proprietarul magazinului nu va trebui sa detine [...]
Renovari sau amenajari? Ia-ti ajutorul de la Helppy.ro!
Ca orice om care se apuca de un proces amplu de renovare sau de amenajare a locuintei, nu ai cum sa le stii sau sa le prezici pe toate astfel incat, la nevoie, sa ai la indemana toate masurile care te pot salva dintr-un impas neplacut. Si chiar si cu o [...]
5 lucruri de care sa tii cont cand cauti cele mai bune centrale electrice
Incalzirea locuintelor personale depinde foarte mult astazi de tipurile de centrale electrice, pe care oamenii aleg sa si le cumpere. Este vorba despre dispozitive moderne, datorita carora nivelul de confort poate spori sau, dimpotriva, poate fi unul [...]
Chiar si o boxa portabila accesibila poate fi extrem de utila
In prezent, tehnologia face parte din viata noastra, mai mult sau mai putin, insa ce este cert, este faptul ca aceasta ne face viata mult mai usoara si mai simpla. Cel mai bun exemplu de „minune tehnologica”, consta in telefoanele care ne [...]
Aplica pentru un job videochat
“Tatal meu zideste case/Cocotat pe schele/El cu fruntea lui ajunge/Pana sus la stele.” Despre profesiile oamenilor s-a scris mult. M-au fascinat multe destine incepand cu cele ale oamenilor simpli si sfarsind cu cele ale marilor pictori sau [...]
Escort-bucharest.ro sau experiente speciale
Asteptam sa ninga dintr-un moment in altul. Eram o gasca de baieti veseli, pregatiti de petrecere, dar fara fete frumoase, masina ar fi fost goala. O fata reuseste sa iti toarne o cupa de fericire in paharul vietii in fiecare clipa cand se uita la tine [...]
Suporteri care cheltuiesc 35 de miliarde de euro pentru meciurile din fiecare sezon - Studiu MasterCard
Pentru a sarbatori finala UEFA Champions League, sponsorul oficial MasterCard anunta astazi o noua categorie de iubitori ai fotbalului – suporterii fara frontiere. Acestia cheltuiesc, in Europa, per total, suma de 35 de miliarde de euro, in fiecare sezon, sustinandu-si cluburile sportive preferate din strainatate si dovedind ca a fi martorii istoriei este de nepretuit.
Noua categorie de suporteri europeni „fara frontiere” este definita intr-un nou studiu realizat de MasterCard si de European Business School (EBS). Indiferent ca este vorba despre plata biletelor la meciurile care se joaca in alta tara, a canalelor TV premium sau despre achizitionarea de diverse produse, suporterii fara frontiere realizeaza un total de cheltuieli pe sezon din care s-ar putea finanta constructia a 100 de stadioane Fußball Arenas München, s-ar putea cumpara 372 de jucatori de valoarea lui Christiano Ronaldo sau chiar 562 de jucatori ca Fernando Torres.
Rezultatele raportului lansat inainte de finala din acest an a UEFA Champions League, jucata intre FC Bayern München si FC Chelsea, pe stadionul Fußball Arenas München, sambata, pe 19 mai, clasifica un sfert dintre iubitorii europeni impatimiti ai fotbalului (41 de milioane) drept „suporteri fara frontiere”. FC Barcelona este cea mai populara echipa straina (29%), urmata de Real Madrid CF (10%) si FC Manchester United (8%).
„Studiul analizeaza schimbarile in comportamentul suporterilor, dar si modul in care modificarea preferintelor acestora pentru o anumita echipa de fotbal are impact asupra cheltuielilor”, spune Hany Fam, President Strategic Partnerships and Market Development, in cadrul MasterCard Europe. „Este interesant sa vedem cum fanii dezvolta noi strategii – de exemplu, devin sustinatori ai unor echipe de fotbal din strainatate, pentru a fi si mai aproape de meciuri si a se bucura de mai multe momente de nepretuit din fotbal.”
Suporterii fara frontiere cheltuiesc in fiecare sezon 35 de miliarde de euro astfel:
O cincime din totalul cheltuit sau 7,5 miliarde de euro pentru abonamentele la canalele TV premium.
Achizitia de produse (cu logo-ul echipei de fotbal preferate) reprezinta 13% din banii cheltuiti de suporteri.
Participarea propriu-zisa la meci reprezinta 10% din cheltuielile suporterilor, plus 2,5 miliarde de euro – sume alocate pentru mancare, bauturi sau alte produse cumparate de pe stadion.
6% dintre sume sunt cheltuite in pub-uri sau baruri care permit clientilor sa vada meciul, iar 5% dintre sume pentru abonamentul la canalul TV al unui club sportiv.
Unul din patru suporteri participa la meciurile echipelor straine, jucate pe teren propriu. Cazarea si transportul aferente participarii la meciuri sau vizita pe stadionul preferat costa 8,75 miliarde de euro, in fiecare an – un sfert din totalul cheltuielilor.
Impactul meciurilor asupra turismului este unul pozitiv: o treime dintre suporterii fara frontiere si-au rezervat o vacanta doar cu intentia de a vedea meciul sau de a vizita stadionul. O cincime dintre fani imbina utilul cu placutul – merg la meci si viziteaza si orasul sau integreaza meciul intr-o vacanta obisnuita.
In total, orasele care gazduiesc suporterii fara frontiere la meciurile UEFA Champions League beneficiaza de aproximativ 4,5 miliarde de euro pe sezon.
Raportul clasifica fanii fara frontiere in trei categorii:
Categoria Highlight Fans (suporterii atasati de filozofia de joc si valorile unui club) reprezinta aproape doua treimi (60%) din totalul suporterilor fara frontiere. Acestia prefera un club de fotbal pentru felul in care joaca (85%) sau pentru succesul inregistrat (79%).
Din categoria Regional Affinity Fans (suporterii atasati de regiunea de unde provine clubul) fac parte 12% din totalul suporterilor. Foarte multi dintre acestia prefera o echipa de fotbal datorita legaturii pe care o au cu orasul clubului, iar 55% dintre suporteri viziteaza cu regularitate regiunea in care se afla clubul.
Categoria Star Followers (suporterii atasati de jucatorii sau antrenorii vedeta) reprezinta 11% dintre suporterii fara frontiere. Acestia sunt loiali anumitor jucatori si antrenori si sunt pregatiti sa isi schimbe preferintele in functie de echipa la care pleaca jucatorul/antrenorul preferat.
Autorul studiului, profesorul Sascha Schmidt, Directorul Institutului de Sport, Afaceri si Societate, la Universitatea EBS din Germania, a facut referire la trei mari tendinte care au dus la proliferarea suporterilor fara frontiere.
Acesta explica: „In primul rand, mobilitatea crescuta, prin mijloace de transport internationale mai ieftine – acest lucru a facut ca distanta sa nu mai constituie o problema, atunci cand vine vorba despre meciurile jucate de cluburile straine. In al doilea rand, canalele new media au permis suporterilor acces usor la informatiile clubului si socializarea cu alti suporteri din strainatate – astfel, suporterii fara frontiere sunt mult mai implicati in tot ceea ce tine de activitatile clubului respectiv. In cele din urma, statutul de vedeta, pe care atat jucatorul, cat si antrenorul de fotbal l-au dobandit la nivel global, a facut ca diferentele de limba si cultura sa nu mai existe si a adus mai aproape suporteri din diferite tari.”
Rezultatele raportului se bazeaza pe un studiu exploratoriu derulat de Institutul de Sport, Afaceri & Societate de la European Business School (EBS) din Germania. Cercetarea exploratorie este folosita in domenii noi, cum ar fi Suporteri fara frontiere, unde nu exista deloc studii anterioare la care se poate face referire, sau acestea sunt foarte putine. Scopul principal este sa se obtina informatii care sa stea la baza unor viitoare cercetari empirice. Per total, 1246 de persoane din audienta canalului TV Eurosport din 5 piete-cheie din Europa: Franta, Germania, Italia, Spania si Marea Britanie, au raspuns la o ancheta online. In plus, 25 de interviuri calitative au fost luate unor membri ai fan cluburilor din strainatate si asociatiilor de suporteri, in ultimele doua luni.
Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".
Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine
Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. ProducÈ›ia prezintă o piesă [...]
Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade
Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluÅ£ionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions ÅŸi Warner [...]