Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal
Tefal, lider mondial pe piaÈ›a vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută È™i urmărită creatoare de conÈ›inut pe segmentul culinar din România, È™i împreună cu agenÈ›ia de comunicare Saatchi & Saatchi, [...]
Cum pare sa arate sectorul de constructii in urmatoarea perioada
Ai in plan sa construiesti o casa sau poate o cladire de birouri? Ai in plan sa asfaltezi zona din jurul vilei sau sa amenajezi un drum privat pe o proprietate? Poate chiar vrei sa investesti masiv in domeniu si te gandesti la dezvoltarea unui mic [...]
Optimizarea SEO a unui magazin online este cheia succesului
Daca nu esti multumit de performantele magazinului tau online trebuie sa stii ca sunt multe masuri care se pot lua. Din fericire, promovarea online este mai eficienta si implica costuri mai mici decat alte modalitati traditionale de a [...]
Investitia in scule si echipamente de calitate permite eficienta ridicata
Pentru cel mai bun randament in lucrari, orice meserias cunoaste faptul ca ai nevoie nu doar de abilitati si experienta, ci si de scule, unelte, echipamente capabile sa asigure performanta, ajungand la un nivel ridicat al eficientei. Daca esti [...]
Pariuri pe candidatii la alegerile locale din Bucuresti: ce cote au Nicusor Dan si Gabriela Firea
În timp ce în media apar diverse sondaje de opinie cu privire la voturile din alegerile locale din 27 septembrie 2020, iar actorii politici principali susÈ›in sau nu credibilitatea unor astfel de date, iată că cei interesaÈ›i de acest [...]
Various Brands inaugurează un nou magazin, în Shopping City Târgu Mureș
Various Brands, cunoscutul multibrand naÈ›ional cu capital 100% autohton, a inaugurat un nou magazin de articole sportive, în Shopping City Târgu MureÈ™, reÈ›eaua ajungând în prezent la 23 de unități situate în marile [...]
Printre multiplele avantaje ale internetului in ziua de astazi, este acela de a face o afacere online fara prea multe avize si contracte. Desigur un magazin online va trebui inregistrat, insa de multe ori, proprietarul magazinului nu va trebui sa detine [...]
Renovari sau amenajari? Ia-ti ajutorul de la Helppy.ro!
Ca orice om care se apuca de un proces amplu de renovare sau de amenajare a locuintei, nu ai cum sa le stii sau sa le prezici pe toate astfel incat, la nevoie, sa ai la indemana toate masurile care te pot salva dintr-un impas neplacut. Si chiar si cu o [...]
5 lucruri de care sa tii cont cand cauti cele mai bune centrale electrice
Incalzirea locuintelor personale depinde foarte mult astazi de tipurile de centrale electrice, pe care oamenii aleg sa si le cumpere. Este vorba despre dispozitive moderne, datorita carora nivelul de confort poate spori sau, dimpotriva, poate fi unul [...]
Chiar si o boxa portabila accesibila poate fi extrem de utila
In prezent, tehnologia face parte din viata noastra, mai mult sau mai putin, insa ce este cert, este faptul ca aceasta ne face viata mult mai usoara si mai simpla. Cel mai bun exemplu de „minune tehnologica”, consta in telefoanele care ne [...]
Aplica pentru un job videochat
“Tatal meu zideste case/Cocotat pe schele/El cu fruntea lui ajunge/Pana sus la stele.” Despre profesiile oamenilor s-a scris mult. M-au fascinat multe destine incepand cu cele ale oamenilor simpli si sfarsind cu cele ale marilor pictori sau [...]
Escort-bucharest.ro sau experiente speciale
Asteptam sa ninga dintr-un moment in altul. Eram o gasca de baieti veseli, pregatiti de petrecere, dar fara fete frumoase, masina ar fi fost goala. O fata reuseste sa iti toarne o cupa de fericire in paharul vietii in fiecare clipa cand se uita la tine [...]
Criterii pentru alegerea unui laptop nou - studiu realizat pentru Toshiba
Pretul, calitatea sau popularitatea brandului – ce este mai important? Dintr-un magazin de specialitate sau un magazin online? Iau în calcul recomandările prietenilor si ale familei sau au încredere într-un consultant din magazin? TNS Pentor, într-o cercetare solicitată de Toshiba, a analizat felul în care românii cumpără laptopuri.
Chiar dacă în locuinte calculatoarele sunt cele mai populare, laptopurile îsi găsesc treptat calea spre inimile românilor. Una din trei persoane plănuieste să achizitioneze un laptop nou în anul ce urmează. Aproape jumatate din respondenti planuiesc sa cumpere un laptop anul viitor si una din trei persoane amână această decizie pentru următorii 2-3 ani. Decizia lor va fi în majoritatea cazurilor una pragmatică, bazată pe specificatiile tehnice, durata bateriei si pret, cel putin asa au declarat respondentii chiar dacă sunt influentati si de alte aspecte.
Atunci când aleg o anumită marcă sau un anumit model consumatorii sustin că alegerile lor sunt influentate mai ales de specificatiile tehnice (în primul rând durata de viată a bateriei) si pret. Greutatea unui laptop, părerile prietenilor si mai ales culoarea carcasei au fost catalogate drept cele mai putin importante caracteristici. Conform studiului,utilizatorilor Toshiba le pasă de brand, preturi, dimensiunea ecranului si greutate mai mult decât altora. Acestia acordă de obieci mai putina atentie culorii carcasei. Pentru femei, sistemul de operare instalat este la fel de important precum specificatiile tehnice.
Conform declaratiilor respondentilor, atunci când aleg un laptop, românii sunt interesati în principal de calitate, vor un brand în care au încredere si de asemenea doresc să obtină un raport calitate-pret bun si dispozitive rezistente care nu se defectează. Ei sustin că acordul celorlalti nu este aproape deloc important. Spre deposebire de alte tări, în România consumatorilor cu venituri mari le pasă de diverse aspecte în cazul alegerii unei mărci, cum ar fi cele afective, in comparatie cu cei cu venituri mai mici.
Comparând motivele ascunse cu cele declarate, observăm că în realitate ei acordă longevitătii bateriei si preturilor mult mai putină importantă decât cred. În acelasi timp acestia subestimează importanta unei aprobări din partea celorlalti si relatia bună pe care o au cu un brand în schema decizitională.
Două surse principale de informare în privinta laptopurilor pentru români sunt specialistii si site-urile producătorilor(peste 50%). De asemenea ei accesează destul de des informatii de pe motoarele de căutare (44%). Multi români se bazează pe recomandările personalului din magazine si ale altor specialisti, familie sau prieteni (peste 30%) sau accesează blog-uri si forum-uri (36%). In comaparatie cu alte tări, nu folosesc serviciile online de comparare a preturilor atât de mult (22%). Cele mai putin populare surse sunt: presa traditională si televizorul.
Rezultate interesante reies din compararea modurilor în care bărbatii si femeile îsi culeg informatiile despre un produs. Bărbatii tind să fie mult mai independenti si accesează site-urile specialistilor si ale producătorilor sau motoarele de căutare mai des decât femeile. Aproximativ 60% dintre bărbati caută specificatiile tehnice, părerile si ofertele concurente. Femeile în schimb, preferă interactiunea si 46% dintre ele solicită sfaturi prietenilor sau familiei. De asemenea, 41% dintre ele cer sfaturi vânzătorilor sau specialistilor (33%). Atât femeile cât si barbatii sunt influentati în mod egal de opiniile bloggerilor.
Tinerii cer părerea familiei si prietenilor în legătură cu laptopurile pe care ar vrea să le achizitioneze si caută informatii pe bloguri si forumuri mai des decât cei mai în vârstă. Acestia din urmă se sfătuiesc în primul rând cu personalul magazinelor si cu specialistii după care, de cele mai multe ori compară preturile prin intermediul serviciilor online.
Canalele media traditionale prezintă un grad mic de credibilitate. Ziarele si revistele sunt estimate la doar 4%, în timp ce televiziunea la 6% dintre răspunsuri. Un nivel atât de scăzut de încredere în media conventională ar putea duce la o prezentă masivă a reclamelor. Social media detine un procent ridicat comparativ cu TV-ul si presa estimat la 11%.
Varietatea de laptopuri disponibile pe piată poate da dureri de cap. Multe modele, configuratii, preturi – e nevoie de secole pentru a analiza totul si pentru a trage concluzii. Rezultatele raportului arată că în realitate nu durează atât de mult – 21% dintre români au nevoie de o săptămână pentru a lua o decizie în privinta cumpărării unui laptop. Un număr si mai mare, 31%, se decid în două zile, iar 13% în numai o zi.
Aproape două treimi dintre români si-au cumpărat laptopul dintr-un magazine de specialitate. 16% dintre laptopuri au fost cumpărate din supermarketuri sau hypermarketuri. 83% prefer să vadă si să testeze produsele personal, asa că petrec mai mult timp în magazine si doar 14% au încredere în serviciile de cumpărare online.
Studiul a fost realizat la cererea Toshiba de catre agentie de cercetare TNS Pentor intre 24 noiembrie si15 decembrie 2011. Respondetii, in numar de 607, au fost persoane cu varste intre 20 si 60 de ani, proprietari de laptopuri si s-a folosit metoda CAWI. Informatiile prezentare mai sus fac parte dintr-un studiu de cercetare mult mai complex.
Toshiba este lider mondial si inovator în tehnologia de avangardă si înaltă clasă, un producător si marketer diversificat al produselor electrice si electronice care acoperă o gamă largă: de la sisteme informatice si de comunicatii, produse digitale de consum, aparate electronice si componente, sisteme energetice (inclusiv energia nucleară), sisteme industriale si de infrastructură socială si electrocasnice.
Toshiba a fost fondată în anul 1875, iar astăzi detine o retea globală de peste 490 de companii, cu peste 204.000 de angajati, iar vânzările anuale mondiale depăsesc suma de 6,3 trillioane de yeni (77 miliarde USD).
Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".
Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine
Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. ProducÈ›ia prezintă o piesă [...]
Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade
Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluÅ£ionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions ÅŸi Warner [...]