Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal
Tefal, lider mondial pe piaÈ›a vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută È™i urmărită creatoare de conÈ›inut pe segmentul culinar din România, È™i împreună cu agenÈ›ia de comunicare Saatchi & Saatchi, [...]
Cum pare sa arate sectorul de constructii in urmatoarea perioada
Ai in plan sa construiesti o casa sau poate o cladire de birouri? Ai in plan sa asfaltezi zona din jurul vilei sau sa amenajezi un drum privat pe o proprietate? Poate chiar vrei sa investesti masiv in domeniu si te gandesti la dezvoltarea unui mic [...]
Optimizarea SEO a unui magazin online este cheia succesului
Daca nu esti multumit de performantele magazinului tau online trebuie sa stii ca sunt multe masuri care se pot lua. Din fericire, promovarea online este mai eficienta si implica costuri mai mici decat alte modalitati traditionale de a [...]
Investitia in scule si echipamente de calitate permite eficienta ridicata
Pentru cel mai bun randament in lucrari, orice meserias cunoaste faptul ca ai nevoie nu doar de abilitati si experienta, ci si de scule, unelte, echipamente capabile sa asigure performanta, ajungand la un nivel ridicat al eficientei. Daca esti [...]
Pariuri pe candidatii la alegerile locale din Bucuresti: ce cote au Nicusor Dan si Gabriela Firea
În timp ce în media apar diverse sondaje de opinie cu privire la voturile din alegerile locale din 27 septembrie 2020, iar actorii politici principali susÈ›in sau nu credibilitatea unor astfel de date, iată că cei interesaÈ›i de acest [...]
Various Brands inaugurează un nou magazin, în Shopping City Târgu Mureș
Various Brands, cunoscutul multibrand naÈ›ional cu capital 100% autohton, a inaugurat un nou magazin de articole sportive, în Shopping City Târgu MureÈ™, reÈ›eaua ajungând în prezent la 23 de unități situate în marile [...]
Printre multiplele avantaje ale internetului in ziua de astazi, este acela de a face o afacere online fara prea multe avize si contracte. Desigur un magazin online va trebui inregistrat, insa de multe ori, proprietarul magazinului nu va trebui sa detine [...]
Renovari sau amenajari? Ia-ti ajutorul de la Helppy.ro!
Ca orice om care se apuca de un proces amplu de renovare sau de amenajare a locuintei, nu ai cum sa le stii sau sa le prezici pe toate astfel incat, la nevoie, sa ai la indemana toate masurile care te pot salva dintr-un impas neplacut. Si chiar si cu o [...]
5 lucruri de care sa tii cont cand cauti cele mai bune centrale electrice
Incalzirea locuintelor personale depinde foarte mult astazi de tipurile de centrale electrice, pe care oamenii aleg sa si le cumpere. Este vorba despre dispozitive moderne, datorita carora nivelul de confort poate spori sau, dimpotriva, poate fi unul [...]
Chiar si o boxa portabila accesibila poate fi extrem de utila
In prezent, tehnologia face parte din viata noastra, mai mult sau mai putin, insa ce este cert, este faptul ca aceasta ne face viata mult mai usoara si mai simpla. Cel mai bun exemplu de „minune tehnologica”, consta in telefoanele care ne [...]
Aplica pentru un job videochat
“Tatal meu zideste case/Cocotat pe schele/El cu fruntea lui ajunge/Pana sus la stele.” Despre profesiile oamenilor s-a scris mult. M-au fascinat multe destine incepand cu cele ale oamenilor simpli si sfarsind cu cele ale marilor pictori sau [...]
Escort-bucharest.ro sau experiente speciale
Asteptam sa ninga dintr-un moment in altul. Eram o gasca de baieti veseli, pregatiti de petrecere, dar fara fete frumoase, masina ar fi fost goala. O fata reuseste sa iti toarne o cupa de fericire in paharul vietii in fiecare clipa cand se uita la tine [...]
Magazinul online de modă sport Zorile Store - rebranding alaturi de Storience
Magazinul online de modă sport Zorile Store (zorilestore.ro) È™i-a reîmprospătat imaginea cu ajutorul agenÈ›iei de branding Storience (storience.com). Sub sloganul „Re-Fresh Yourself”, Zorile Store s-a repoziÈ›ionat ca magazinul care te face să te simÈ›i ca nou: plin de energie, optimist È™i confortabil în pielea ta.
Rebrandingul Zorile Store vine după un an de la lansarea magazinului online, timp în care rezultatele comerciale au depășit aÈ™teptările: peste 20.000 de clienÈ›i au achiziÈ›ionat încălțăminte È™i îmbrăcăminte sport de pe zorilestore.ro.
„Prin acest rebranding ne pregătim, de fapt, pentru creÈ™terea care va urma. Ne-am propus să ajungem printre primele trei magazine online de modă sport din România, iar pentru asta trebuie să câÈ™tigăm È™i mai mult încrederea unui public în general sceptic în ceea ce priveÈ™te comerÈ›ul online – românii”, spune Adelina Oprea, manager de marketing al Zorile Store. „Imaginea pe care am reconstruit-o cu ajutorul Storience vorbeÈ™te despre autenticitate, sportivitate, energie È™i actualitate È™i surprinde spiritul urban contemporan. Ea va îmbunătăți experienÈ›a de cumpărare È™i, în timp, încrederea în produsele pe care le vindem”.
Proiectul de rebranding a constat în auditul È™i strategia de brand, crearea noului slogan „Re-Fresh Yourself” È™i a poveÈ™tii brandului Zorile Store, a noii identități vizuale, precum È™i a design-ului grafic pentru magazinul online zorilestore.ro.
„Povestea brandului vorbeÈ™te despre dreptul la un nou început, dreptul de a te simÈ›i nou, din nou. Simbolul Zorile Store seamănă cu o È™tampilă – însemnul clasic al autenticității - dar este în acelaÈ™i timp masculin, sportiv È™i urban, aÈ™a cum e publicul lui È›intă”, spune Adriana LiuÈ›e, managing partner Storience. „Iar fotografiile alb-negru realizate de Alexandra Sandu dau brandului È™i mai multă autenticitate È™i prospeÈ›ime”.
Afacerea Zorile Store a început ca o reÈ›ea de magazine pe litoralul Mării Negre în urmă cu 6 ani. Beneficiind de un depozit propriu È™i având astfel avantajul unei aprovizionări foarte eficiente, compania a decis să-È™i extindă prezenÈ›a în mediul online pentru a deservi publicul fidel de pe litoral È™i în lunile din afara sezonului estival.
Brandul Zorile Store se diferenÈ›iază prin noutatea È™i complexitatea colecÈ›iilor de branduri comercializate, prin rapiditatea livrării È™i prin inovaÈ›ie (ex: vizualizarea 360° a produselor pe site). Acestea susÈ›in promisiunea brandului: „PoÈ›i fi tu, fără să aÈ™tepÈ›i prea mult”.
Storience este agenÈ›ia de branding care construieÈ™te branduri coerente È™i captivante, precum poveÈ™tile cu fir roÈ™u. Fondată în iulie 2012 de soÈ›ii Adriana È™i Ștefan LiuÈ›e, Storience are deja opt clienÈ›i din domeniile serviciilor È™i FMCG. AgenÈ›ia postează noutăți pe facebook.com/Storience È™i twitter.com/Storience, în timp ce pregăteÈ™te viitorul storience.com.
Echipa proiectului:
Ștefan Liuțe, Adriana Liuțe: audit și strategie de brand, povestea brandului, slogan.
Dan Dulău: Design de identitate și layout website
Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".
Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine
Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. ProducÈ›ia prezintă o piesă [...]
Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade
Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluÅ£ionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions ÅŸi Warner [...]