În premieră, Peroni Nastro Azzurro lansează primele sortimente de bere fără alcool cu arome din portofoliul companiei, în segmentul super premium, cele două variante, Peroni Limone di Sicilia și Peroni Arancia Rossa, cu 0.0% alcool, fiind inspirate de stilul italian.
„Suntem încântați să extindem gama Peroni Nastro Azzurro fără alcool cu două noi sortimente, Limone di Sicilia și Arancia Rossa, și, odată cu aceasta să le spunem bun venit și noilor ambasadori de brand, Mădălina Ghenea și Chef Richard Abou Zaki, care dau viață noilor arome. Produsele sunt potrivite în orice ocazie de consum, atunci când vrei să aduci Italia mai aproape, aromele fiind o invitație de a te bucura de stilul italian caracteristic Peroni și de a transforma orice moment într-o experiență memorabilă”, a declarat Georgiana Marcu-Mirea, Senior Brand Manager Peroni Nastro Azzurro, Ursus Breweries.
Savoarea lămâilor siciliene și a portocalelor roșii, în fiecare doză
Noile produse oferă un gust cu arome puternice, ducând la următorul nivel experiența Peroni Nastro Azzurro 0.0%. Peroni Limone di Sicilia are un gust răcoritor, cu arome bogate de lămâie siciliană, iar Peroni Arancia Rossa surprinde prin prospețimea sa, completată de arome delicate de portocale roșii. Ambele aduc un plus de revigorare în orice moment al zilei, fiind ideale pentru cei care preferă gustul rafinat Peroni, dar într-o variantă de bere fără alcool și cu note fructate. Acestea sunt deja disponibile în marile lanțuri de magazine, începând cu luna aprilie.
Mădălina Ghenea și Chef Richard Abou Zaki dau viață noilor arome Peroni Nastro Azzurro 0.0%
Lansarea Peroni 0.0% Limone di Sicilia și Peroni 0.0% Arancia Rossa este susținută de un spot TV spectaculos, filmat în inima Romei, care surprinde farmecul italienesc al brandului într-o poveste vizuală elegantă, alături de Mădălina Ghenea și Chef Richard Abou Zaki, cei doi ambasadori pentru cele două noi variante din portofoliul Peroni.
„Sunt onorat să fiu ambasador Peroni, un brand care întruchipează excelența, calitatea și spiritul italian. Cu Peroni, sărbătorești în fiecare zi gustul inconfundabil al Made in Italy, aducând în lume o tradiție ce combină pasiunea, stilul și prietenia, toate aspectele determinante în care cred și care mi-au construit cariera”, a declarat Chef Richard Abou Zaki, juratul concursului „Chefi la Cuțite”.
„Peroni face parte din povestea mea încă de la începuturi. Primele mele panouri publicitare au purtat acest nume emblematic, iar emoția acelui moment – văzută prin ochii mei și mai ales prin ochii părinților mei a rămas adânc întipărită în sufletul meu. Revenirea, după aproape două decenii, într-o nouă campanie a fost un gest de continuitate, un capitol nou ce poartă cu el amintirea primelor pagini. Să filmez la Roma, orașul care îmi este aproape de inimă și care respiră istorie, frumusețe și memorie personală, a fost un privilegiu. Sunt onorată să fiu ambasador pentru Peroni — un brand care m-a însoțit de la începuturile carierei mele și care, astăzi, continuă să scrie povești cu gust autentic. Peroni încarnează esența stilului italian: rafinament fără efort, și un gust care vorbește de la sine. Un simbol al convivialității italiene, al momentelor trăite cu poftă de viață. Unul dintre cele mai iubite branduri italiene din lume, Peroni continuă să unească generații și să inspire prin simplitatea sa elegantă și spiritul său mereu actual. Stil, autenticitate — Peroni nu e doar un brand. E Italia într-un pahar.”, a declarat Mădălina Ghenea.
Lansat în 2022, Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool este cea mai recentă categorie de inovație a Peroni Nastro Azzurro. Realizată cu ingrediente superioare italiene, printre care și mălaiul Nostrano dell‘Isola – crescut exclusiv pentru Peroni Nastro Azzurro în nordul Italiei – Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool oferă același gust înălțător italian, cu 0,0% alcool. Birra Peroni a implementat o nouă tehnologie în fabrica sa de la Roma pentru a permite Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool să atingă același profil de aromă a berii Peroni Nastro Azzurro, care este produsă cu stilul și flerul italian încă din 1963.
Această nouă tehnologie permite folosirea aceleiași rețete de referință Peroni Nastro Azzurro și doar după ce aroma caracteristică și profilul de gust Peroni Nastro Azzurro sunt atinse se îndepărtează alcoolul, pentru a livra gustul italian proaspăt și răcoritor. Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool este disponibilă în peste 30 de țări la nivel global și marchează un pas important către inițiativa Asahi Legacy 2030 de a avea 20% produse fără alcool în portofoliul Asahi Europe & International.
Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România, fiind liderul pieței de bere. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Kozel, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry. În prezent, Ursus Breweries deține 3 fabrici de bere: în Brașov, Buzău și Timișoara și o mini-facilitate de producție în Cluj-Napoca. Ursus Breweries face parte din Asahi Europe & International.
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.