Nike a lansat în România noul model de pantofi sport Nike Ava Rover, o combinație revoluționară între performanța din gama Nike Running și confortul stilul urban. Disponibili deja în magazinele Nike selecționate și pe nike.com, Ava Rover sunt creați pentru persoanele active, care vor să se simtă bine în mișcareContinue Reading

Motorola continuă să inoveze în designul smartphone-urilor și anunță o lansare exclusivă la eMAG: un nou dispozitiv ultra-subțire, cu un profil impresionant și performanțe de top. Oferta de lansare este limitată și include beneficii premium pentru cei care se înscriu în campanie, înainte de lansarea oficială a produsului. Denumirea nouluiContinue Reading

Oxygen, cea mai mare agenție independentă de comunicare integrată din România, a dezvoltat și implementat pentru al doilea an consecutiv, pentru Vodafone și Fundația Vodafone România, campania „Conversații despre Consimțământ”. Cu mesajul principal „Fără scuze! Un NU e de ajuns!”, campania a avut ca obiectiv creșterea nivelului de conștientizare asupraContinue Reading

DreamWorks Animation își consolidează parteneriatul cu Lenovo, desemnând compania drept furnizorul preferat de echipamente de calcul, stații de lucru și soluții. Acest anunț marchează o etapă importantă a unui parteneriat solid, susținut acum de soluțiile și serviciile Lenovo. Datorită integrării dispozitivelor, a infrastructurii de data center și a serviciilor într-unContinue Reading

Xiaomi a dezvăluit cea mai recentă gamă de vârf de smartphone-uri, seria Xiaomi 15T, care include Xiaomi 15T și Xiaomi 15T Pro, în cadrul unui eveniment global de lansare desfășurat la München, Germania. Această lansare marchează o evoluție îndrăzneață a seriei Xiaomi T, care trece de la tehnologia de vârfContinue Reading

Acer a prezentat noi modele de laptopuri, desktopuri și monitoare de gaming de înaltă definiție din linia Nitro care combină hardware puternic, software inteligent și imagini captivante pentru a îmbunătăți experiențele de joc și creație. Acer Nitro V 16: imagini cinematografice pentru jocuri și performanță bazată pe inteligență artificială AcerContinue Reading

Motorola și Swarovski împărtășesc o pasiune profundă pentru inovație, măiestrie și un patrimoniu iconic. Lansarea căștilor moto buds loop cu Sound by Bose și cristale Swarovski a marcat începutul unui parteneriat captivant între Motorola și Swarovski, o îmbinare îndrăzneață între tehnologie și rafinament, care a dat naștere unui accesoriu audioContinue Reading

Pentru al doilea an consecutiv, MedLife, liderul pieței de servicii medicale private din România, susține prevenția și sănătatea sexuală în rândul tinerilor prin testare gratuită în cadrul festivalurilor Electric Castle și Summer Well. Sub mesajul „Testează-te ca în 2025. #TestatEHot”, experiența MedLife de la festivaluri îmbină inovația medicală cu nevoiaContinue Reading

Lenovo continuă parteneriatul cu cel mai important turneu feminin de tenis pe zgură din România încheiat anul trecut, și anunță că devine partenerul tehnologic al UniCredit Iași Open WTA 250, punând la dispoziție echipamente Lenovo de ultimă generație, dotate cu Windows 11 Pro și soluții Microsoft, pe toată durata turneului.Continue Reading

Lay’s, brandul emblematic din portofoliul PepsiCo, revine la Electric Castle, unul dintre cele mai apreciate festivaluri de muzică din Europa, cu o serie de experiențe inedite dedicate participanților. Sub conceptul „Nu e vară fără Lay’s”, chipsurile preferate de români semnează un nou proiect memorabil la intersecția dintre gust și distracție,Continue Reading

Kozel a lansat un nou proiect de responsabilitate socială care își propune să aducă o schimbare vizibilă în orașele din România: iluminarea unor alei din parcuri urbane, în 5 orașe din România: București, Constanța, Brașov, Timișoara și Suceava. Proiectul pornește de la mesajul campaniei actuale „Meeereu împreună” și îl transpuneContinue Reading

Organizația Salvați Copiii România lansează campania „Hai să jucăm corect! Fără vedete la jocuri de noroc”, un demers național de conștientizare care atrage atenția asupra impactului negativ al publicității la jocuri de noroc asupra adolescenților. Campania răspunde unei realități îngrijorătoare: promovarea agresivă a jocurilor de noroc prin intermediul vedetelor contribuieContinue Reading